Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

ماجرای ولنتاین در ایران ...

 

دو روز قبل از ولنتاین:

- پسر اولی: پسر بازم امسال خل نشی و یه شبه کل حقوق یه ماهت رو براش خرج کنی‌ها!!! از من یاد بگیر! هر سال یه هفته قبل از ولنتاین باهاش قهر میکنم که خرج رو دستم نیفته! دو روز بعد از ولنتاین هم دوباره بهش زنگ میزنم و باهاش آشتی میکنم!!!
- پسر دومی: آخه نمیشه که مهدی جون! حداقل یه دسته گل باید براش بخرم و شام ببرمش بیرون! اگه امسال گردنبند براش نخرم که تا دو سال باهام حرف نمیزنه! گردنبند بدون گوشواره هم که خوبیت نداره!

- دختـر اولی: ای بخشکی شانس!! ولنتاین رسید و من هنوز هیچکی رو پیدا نکردم که خرش کنم تا برام کادو بخره!! امسال خوردم به پیسی!!
- دختـر دومی: نگران نباش بابا! ماشالا خر زیاده! از من یاد بگیر! هر سال دو تا دو تا کادو میگیرم!! بهت قول میدم یه خورده زرنگ بازی در بیاری تو هم امسال مثل من دو تا کادو میگیری!

دو روز بعد از ولنتاین:

- پسر دومی: مهدی‌جون راست میگفتی ها! عجب خریتی کردم!

- دختـر دومی: دیدی راست میگفتم! خر زیاده!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
nazanin دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:23

mamad hameye dokhtara mesle doostaye to donbale khar nemigardan ino yadet bashe

hamchin mige doostaie to in gar man 100 ta gf daram na man ieki daram oonam be koorie cheshe to ahle in harfa ni. natoonestam jolo khodamo begiram sorry

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد