Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

یاس ...


اینهم از تمامی آهنگهای یاس ( یاسر )
 
 
آهنگ قدیمیه یاس بنام ستاره قطبی ( که بعضی ها میگن پخش نشده ) در فول آلبم ما قرار داشت
bold میکنم که ببینین




Soldier PoseDownload
MarhamDownload
Darkam KonDownload
SakhtehDownload
HaniDownload
Be Omide IranDownload
Tamoomesh KonDownload
ُصلح توییDownload
Na AslanDownload
Dardo DelDownload
Be Donya KHosh OmadiDownload
Bayad BetoonimDownload

نسل ماست Yas Ft MasihDownload
هویت من Yas & AminDownload
کمک Yas Ft. HichkasDownload

بزارین بکشمش

Download
تو بیا Yas & SasanDownlod

راز (من و تو) Yas & Sasan

Download
چشمامونو با کنیم Yas Ft N.I.M.IDownload
سی دی رو بشکن Yas & AminDownload
دنیای بی رحمDownload
پدر (چه روزای سختی رفت)Download
بمDownload
دفترم دستمهDownload
بچه های خیابونیDownload

بی تو هرگز نه

Download
هدفDownload
من خستمDownload
مرگDownload

World Cup 2006

Download
ستاره قطبیDownload
یک نفس بگیمDownload
رعد Download

برو 

Download
Majid ghafoori Ft Yas یادت نره
(اولین آهنگ رپ با مجوز ارشاد )
Download
Yas & sara زهـی عشقDownload

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد