Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

محمد مایلی کهن استعفا یا اخراج ؟

 قبل اینکه بیام خبر رو بزارم بگم سلااااااااام  دوم اینکه من یکی هیچ وقت پشت این محمد جون رو پایین نمی زارم . پسر خوبیه فقط یکم همه دوس دارن اذیتش کنن ...

 

 

جدیدترین خبر اینکه مایلی کهن بعد از بیانیه ی تندی که علیه قلعه نویی نوشته بود از سرمربیگری تیم ملی استعفا داد و با استعفای او هم موافقت شد. جالبه. فکر کنم کوتاه ترین دوره ی مربی گری مایلی کهن در یه تیم بوده باشه. هرچند که حتی روی نیمکت هم ننشست.


اینم متن همون بیانیه معروف که واضح و آشکار علیه اقای ژنرال ( جون عمش ) نوشته شده: 

 

 

بسمه‌تعالی

مردم عزیز، قهرمان و دوست داشتنی ایران سربلند و همیشه جاوید. این روزها پس از بازی شرافتمندانه ای که تیم سایپا با جوانان برومند و شایسته اش برابر رقیب خود انجام داد و به اذعان همه؛ تیم سایپا صرفا به ارائه یک بازی با برنامه، کاملا جوانمردانه و پاک پرداخت؛ اما متاسفانه هم به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه ترین الفاظ در میدان مسابقه و بیرون از آنکه تنها از شعبان بی‌مخ‌ها و نوچه هایشان بر می‌آید؛ پرداختند و درصدد آن هستند که ضعف‌های فنی خود را به این و آن نسبت بدهند و هر آنچه که خود و نوچه هایشان لایق آن هستند با سیاه نمایی هر چه تمام‌تر به این و آن نسبت داده، تا شاید بتوانند ضعف های فنی خود را به نوعی از چشم این و آن پنهان و لاپوشانی کنند.
لذا به همین منظور به این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می‌کشند می‌گویم که از گل دقیقه 90 سایپا و پیامی که آن گل به پهنای ایران عزیز اسلامی داشته؛ پند گرفته و هر چه سریعتر دست از نوچه بازی و نوچه پروری برداشته از کارهای ناصواب و عوام فریبی دست بردارند.
بدیهی است هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نیست و اوست که اگر بخواهد کسی را خوار نماید، خوار و اگر کسی را عزیز بداند عزیز خواهد کرد. این مطلب شامل حال گنده باقالی‌هایی که به عنوان نوچه در کنار این آدم کوتوله هستند نیز می‌شود.

محمد مایلی کهن

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:38 http://real-arsenal.blogsky.com

سلام.
مایلی کهن هم که رفت.
یه سر به من بزن . منم درباره ی استعفای مایلی کهن مطلب نوشتم.

سارا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 22:17 http://saturn64.blogsky.com

سلام
۱-مرسی که منو لینک کردید
۲-مرسی که نامه مایلی کهن رو تو سایتتون گذاشتید و من خوندم
۳- من نیز شما رو لینک کردم

فرزانه جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 18:36 http://nasimsaba.blogsky.com/

ممنون که تو وبلاگه من نظر دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد