Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

اس ام اس های فلسفی

صدایم کن صدای تو ترانست
کلامت آیه های عاشقانست
تو را من سجده سجده میپرستم
که سر در خاک بر زانو نشستم



گریه هایم بی صداست
عشق من بی انتهاست
رد پای اشک هایم را بگیر
تا بدانی خانه ی عشقم کجاست


کنار آشیانه تو آشیانه می کنم
 فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم
 کسی سؤال می کند به خاطر چه زنده ای؟
 و من برا ی زندگی، تو را بهانه می کنم

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت مارا
ولی من باز پنهانی تورا هم آرزو کردم


1 همیشه یک است! شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر از 1 عدد باشد
اما بعضی اوقات میتواند خیلی باشد....
1 نگاه
1 دنیا
1 سرنوشت
1 خاطره
و 1 دوست....!


تو درمان منی، من غم ندارم
تو ایمان منی، من کم ندارم
اگر درمان تویی دردم فزون باد
اگر عشق منی، عشقم جنون باد


صدایم کن صدای تو ترانست
کلامت آیه های عاشقانست
تو را من سجده سجده میپرستم
که سر در خاک بر زانو نشستم

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:14 http://palmary.blogfa.com

محمد سلام ممنون ازاینکه بهم سر زدی خوشحال شدم وب تو هم اموزندست به امید موفقیت روز افزون در کلیه کارهای زندگی بای

مریم چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:16 http://palmary.blogfa.com

معذرت می خوام هستی نام مستعار منه من همون مریم وبلاگ ای کاش سرنوشت چیزی جزاین مینوشت هستم اشتباهن اسم مستعارم ونوشتم بای


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد