Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

ویژگی های یه فرمانده گروه خوب !!!

 

سلام . خوبید ؟ میخوام امروز در وصف حاج حسن جونم بنویسم  یه فرمانده گروه توپ که همه ی ویژگی ها رو با هم داره ... تو ادامه مطلب بخونید ...  

 

 

۱. کاملا مسلط به همه چی ... ( مخصوصا غذا خوردن ) 

۲. در هفته ۴ بار واسه تناسب اندام میره ورزش ( ولی هر کاری میکنه این شیکم تو برو نی ) 

۳. تو همه عملیات ها میاد ( ولی یه گوشه میشینه تماشا )  

۴. شبا همیشه بیداره ( یعنی مارو بیدار نگه میداره )  

۵. بیشتر از این بگم بازداشتم ... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:28 http://palmary.blogfa.com

اقا محمد سلام من با اجازتون می خوام شمارو لینک کنم شما هم من و با ای کاش سرنوشت چیزی جز این می نوشت لینک کنین شما هم بگو من شما رو با چه اسمی لینک کنم بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد