Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

تو رو دوست دارم زیاد ...

 

تو رو دوست دارم زیاد نگو پس دلت میاد منو تنها بزاری  

 

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه چه صبورم ای خدا دیگه وقته رفتنه  

 

تو رو میسپرم به خاک تو رو میسپرم به عشق برو با ستاره هات ...  

 

 

 

 

تو رو دوست دارم مثل حس دوباره ی تولدت  

 

تو رو دوست دارم وقتی میگزری همیشه از خودت  

 

تو رو دوست دارم مثل خواب خوب بچگی بغلت میگیرم و میرم به سادگی 

 

تو رو دوست دارم مثل دل تنگیای وقت سفر  

 

تو رو دوست دارم مثل حس لطیف وقت سحر  

 

مثل کودکی تو رویا بغلت میگیرم و این دل غریبمو با تو میسپرم به خاک

 

توی آخرین وداع وقتی دورم از همه چه صبورم ای خدا دیگه وقت رفتنه  

 

تو رو میسپرم به خاک تو رو میسپرم به عشق برو با ستاره هات ... 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فراموش شده پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:11 http://erhp.blogfa.com

سلام زیبا بود اگه تونستی به من هم سر بزن خوشحال میشم منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد