Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

من که نشد ...


من که نشد تا آخر همسفر تو باشم ...

وقتی که اون نگاهت ،، 

 عشق و با من شروع کرد ،، 

 انگار که تو قلب من ،، 

 فاجعه ای طلوع کرد ، 

 من و تو با هم شدیم ، ، 

 مثل دو تا پرنده ،، 

 همیشه فکرم این بود ،، 

 گذشتن و پریدن ،، 

 رفتن تا آخر راه ،، 

 به حادثه رسیدن ،، 

 نگاه من به قله ،، 

 به اوج آسمون بود ،، 

 پریدن از رو زمین ،، 

 سفر به کهکشون بود ،، 

 از اون زمون تا امروز ،، 

 ببین چی مونده از من ،، 

 نمونده حرفی باقی ، 

، کم شد این من از من ،، 

 ببین که من چه آسون به پای تو شکستم ،، 

 به این دل دیوونه راه گریز و بستم ، 

، توان رفتنم نیست ، 

، من دیگه موندگارم ،، 

 قلب شکسته من ،، 

 پیش تو یادگارم ، 

، ببین که من چه آسون تو این سفر شکستم ،، 

 در اوج پرواز عشق ،، 

 رو خاک غم نشستم ، 

، من که نشد تا آخر همسفر تو باشم ،، 

 من که نشد تا آخر همسفر تو باشم ،، 

 سفر به تو سلامت ،،  

نشد که با تو باشم ،، 

 حالا تو این نیمه راه ، 

 منم که جا می مونم ،، 

 وقتی گذشتی از من شعر وداع می خونم .......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد