Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

Cornus 2013

وای از اولم اشتباهی بودم ...

عاشقانه

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم. 


------------------------ 


می گی عاشق بارونی، ولی وقتی بارون میاد چتر به دست می گیری !! می گی عاشق برفی ، اما از یه گوله برف می ترسی !! می گی عاشق پرنده هایی ، ولی اونا رو میندازی تو قفس !! می گی عاشق گلهایی ، ولی اونارو از شاخه می چینی !! انتظار داری نترسم وقتی می گی عاشق منی!!!!

----------------------------- 


زندگی آب راهی است به نام وفا... میریزد به جویی به نام صفا... میرود به رودی به نام عشق... میرسد به دریایی به نام وداع 


--------------------------

خداوند اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد....

-------------------- 


نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است / رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است
 

-------------------------


بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند
قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند
تارموی توست اما ریشه ی عمر من است
----------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد